Ivády Gábor haikui

Mr.Haiku

Mr.Haiku

Napi haiku - 2018 október 21.

2018. október 21. - Ivády Gábor

a nyomor nem hág

meg hagyományos módon -

tud anál jobbat

-

Az ág nem csak húzza, hanem cibálja őket, mert mindig van mit veszíteni, még az utcán is. Amíg tartjuk magunkat annyira, hogy nem adjuk fel a farkasok között, hogy nem ugrunk le, mert már így is csak sodródunk és egy levegővel élünk, addig mindig vagyunk valahol és sokkal több a helyünk a világban mint amennyit a légkörből kiszorít a testünk. Átgondoltam, hogy elveszíthetek-e én is szinte mindent, kicsúszhat-e az életem a lábam alól, keresztre tudnának-e feszíteni a körülmények és a válasz, igen. Hálás vagyok, hogy nem az utcán alszom, de … Mától hajléktalan vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrhaiku.blog.hu/api/trackback/id/tr8714313171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása