Ivády Gábor haikui

Mr.Haiku

Mr.Haiku

Napi haiku - 2018 szeptember 28.

2018. szeptember 28. - Ivády Gábor
pilóta lennék
de örvénytelen fattya
lettem az égnek
-
-
Pilótának születtem. nem céltudatosan, csupán felfelé jöttem a világra. a kék lett a színem, a felhő a jelem, a repülés az álmom. Aztán kidobott magából az égbolt, visszaszült a földre. kivetett magából az álmom, hiába húztam magam szorosra, akartam mindennél jobban és csapkodtam szorgalmasan, túl nagy volt a légellenállásom, a közeg pedig idegen.
Mind pilótáknak születtünk. csak más az egünk. Sok ég van, nekem is van több, majd egy másik befogad. már nem az éghez igazodom, hanem megkeresem azt a kéket, ahova pont illeszkedik a szárnycsapásom.
https://www.instagram.com/gaborivady/
 
500_pilota_lenne_k.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mrhaiku.blog.hu/api/trackback/id/tr6514268633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása