Ivády Gábor haikui

Mr.Haiku

Mr.Haiku

Napi haiku - 2018 október 08.

2018. október 08. - Ivády Gábor
bepárásodott
komoromra rajzoltál
mosolygó arcot
-
Szó vagyok. Olyan amelyet még nem mondtak ki, pedig meg van a helyem, az okom, a szükségességem. vártam, hogy valaki az ajkára formáljon, hogy a gondolat betűt öltsön, hogy legyenek szótagjaim, ívem, dallamom. Szó lettem, és ez nem utolsó. A komorság túl általános, az egy állapot, a komor egy jelző, míg én valakinél komorságra adok okot. Komorja vagyok valakinek. Főnév.
 
https://www.instagram.com/gaborivady/
138_bepa_ra_sodott.jpg
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mrhaiku.blog.hu/api/trackback/id/tr4314288141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása