Ivády Gábor haikui

Mr.Haiku

Mr.Haiku

Napi haiku - 2018 szeptember 24.

2018. szeptember 24. - Ivády Gábor
kimásztam belőled, kivontam magamból az áldozat szenvedélyét és csak a vegytiszta szerelem maradt. nemesérzés, a periódusos rendszer 119. eleme, amely nem köt sem alkut sem kompromisszumot, hozzád sincs már kötődése, kötetlen atomjai száma 37 billió. úgy sejtem. a magban a hála minden emlékkel osztódva duplázódik és a csalódás töltése pozitív, mert már nem körülöttem forog. A 119. elem a Szerelem, a jele Én. A 120. vajon Mi lesz?
-
-
nem tudok elég
hálás lenni magamnak
hogy szerettelek
-
https://www.instagram.com/gaborivady/
124_nem_tudok_ele_g_ha_la_s.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mrhaiku.blog.hu/api/trackback/id/tr2014258959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása